Besplatna dostava Overseas kurirskom službom iznad 59.99 €
Overseas 4.99 Pošta 4.99 DPD 5.99 GLS 3.99 GLS paketomat 3.49 Box Now 4.49

Besplatna dostava putem Box Now paketomata i Overseas kurirske službe iznad 59,99 €!
Jezik EngleskiEngleski
Knjiga Tvrdi uvez
Knjiga Why of Consumption Cynthia Huffman
Libristo kod: 06728684
Nakladnici Taylor & Francis Ltd, studeni 2000
Why do consumers buy particular products, brands and services? How do they think and feel about thei...
? points 669 b
266.86
Vanjske zalihe Šaljemo za 9-12 dana

30 dana za povrat kupljenih proizvoda


Moglo bi vas zanimati i


Rethinking Capitalism Rogene Buchholz / Meki uvez
common.buy 44.18
The Humanoid Perspective Micha Hersch / Meki uvez
common.buy 59.32
Tongues of Men and of Angels Robert A. Fink / Tvrdi uvez
common.buy 17.44
Vehicle Scheduling in Port Automation Hassan Rashidi / Meki uvez
common.buy 87.47
PRIPREMAMO
Patrons and Defenders Diana Webb / Tvrdi uvez
common.buy 207.94

Why do consumers buy particular products, brands and services? How do they think and feel about their cravings? This book provides provocative answers to all these questions. Formerly only available in Hardback.

Informacije o knjizi

Puni naziv Why of Consumption
Jezik Engleski
Uvez Knjiga - Tvrdi uvez
Datum izdanja 2000
Broj stranica 356
EAN 9780415220958
ISBN 9780415220958
Libristo kod 06728684
Težina 640
Dimenzije 156 x 234 x 21
Poklonite ovu knjigu još danas
To je jednostavno
1 Dodajte knjigu u košaricu i odaberite isporuku kao poklon 2 Zauzvrat ćemo vam poslati kupon 3 Knjiga dolazi na adresu poklonoprimca

Prijava

Prijavite se na svoj račun. Još nemate Libristo račun? Otvorite ga odmah!

 
obvezno
obvezno

Nemate račun? Ostvarite pogodnosti uz Libristo račun!

Sve ćete imati pod kontrolom uz Libristo račun.

Otvoriti Libristo račun