Besplatna dostava Overseas kurirskom službom iznad 59.99 €
Overseas 4.99 Pošta 4.99 DPD 5.99 GLS 3.99 GLS paketomat 3.49 Box Now 4.49

Besplatna dostava putem Box Now paketomata i Overseas kurirske službe iznad 59,99 €!

Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction

Jezik EngleskiEngleski
Knjiga Tvrdi uvez
Knjiga Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction Ahmet Bayraktar
Libristo kod: 13935745
Nakladnici IGI Global, rujan 2016
Investigates international perspectives and promotional strategies in place branding. Highlighting t... Cijeli opis
? points 598 b
238.26
Vanjske zalihe Šaljemo za 15-20 dana

30 dana za povrat kupljenih proizvoda


Moglo bi vas zanimati i


El derecho de libertad de creencias Clara Souto Galván / Meki uvez
common.buy 39.03

Investigates international perspectives and promotional strategies in place branding. Highlighting theoretical concepts and marketing techniques being utilized in the endorsement of various destinations, regions, and cities around the world, this volume is a pivotal reference source for researchers, practitioners, policy makers, students, and professionals.

Informacije o knjizi

Puni naziv Strategic Place Branding Methodologies and Theory for Tourist Attraction
Jezik Engleski
Uvez Knjiga - Tvrdi uvez
Datum izdanja 2016
Broj stranica 394
EAN 9781522505792
ISBN 1522505792
Libristo kod 13935745
Nakladnici IGI Global
Težina 1282
Dimenzije 290 x 224 x 32
Poklonite ovu knjigu još danas
To je jednostavno
1 Dodajte knjigu u košaricu i odaberite isporuku kao poklon 2 Zauzvrat ćemo vam poslati kupon 3 Knjiga dolazi na adresu poklonoprimca

Prijava

Prijavite se na svoj račun. Još nemate Libristo račun? Otvorite ga odmah!

 
obvezno
obvezno

Nemate račun? Ostvarite pogodnosti uz Libristo račun!

Sve ćete imati pod kontrolom uz Libristo račun.

Otvoriti Libristo račun