Besplatna dostava Overseas kurirskom službom iznad 59.99 €
Overseas 4.99 Pošta 4.99 DPD 5.99 GLS 3.99 GLS paketomat 3.49 Box Now 4.49

Besplatna dostava putem Box Now paketomata i Overseas kurirske službe iznad 59,99 €!

Setting Agendas in Cultural Markets

Jezik EngleskiEngleski
Knjiga Tvrdi uvez
Knjiga Setting Agendas in Cultural Markets Bantimaroudis
Libristo kod: 10919617
Nakladnici Taylor & Francis Ltd, svibanj 2017
This book draws on agenda setting theory to examine how cultural organizations relate to media in or... Cijeli opis
? points 503 b
200.57
Vanjske zalihe Šaljemo za 19-25 dana

30 dana za povrat kupljenih proizvoda


Moglo bi vas zanimati i


This book draws on agenda setting theory to examine how cultural organizations relate to media in order to increase their visibility, valence, and eventually build their public image. Most organizations have a keen interest in their symbolic presence, a

Informacije o knjizi

Puni naziv Setting Agendas in Cultural Markets
Jezik Engleski
Uvez Knjiga - Tvrdi uvez
Datum izdanja 2017
Broj stranica 166
EAN 9781138944688
ISBN 9781138944688
Libristo kod 10919617
Težina 404
Dimenzije 235 x 159 x 16
Poklonite ovu knjigu još danas
To je jednostavno
1 Dodajte knjigu u košaricu i odaberite isporuku kao poklon 2 Zauzvrat ćemo vam poslati kupon 3 Knjiga dolazi na adresu poklonoprimca

Prijava

Prijavite se na svoj račun. Još nemate Libristo račun? Otvorite ga odmah!

 
obvezno
obvezno

Nemate račun? Ostvarite pogodnosti uz Libristo račun!

Sve ćete imati pod kontrolom uz Libristo račun.

Otvoriti Libristo račun