Besplatna dostava Overseas kurirskom službom iznad 59.99 €
Overseas 4.99 Pošta 4.99 DPD 5.99 GLS 3.99 GLS paketomat 3.49 Box Now 4.49

Besplatna dostava putem Box Now paketomata i Overseas kurirske službe iznad 59,99 €!

Sensory Marketing

Jezik EngleskiEngleski
Knjiga Meki uvez
Knjiga Sensory Marketing B. Hulten
Libristo kod: 02966521
Nakladnici Springer Palgrave Macmillan, studeni 2008
The book covers the ongoing shift from mass-marketing and micro-marketing to sensory marketing in te... Cijeli opis
? points 154 b
61.28
Vanjske zalihe u manjem broju Šaljemo za 13-16 dana

30 dana za povrat kupljenih proizvoda


Moglo bi vas zanimati i


Cambridge Companion to David Hare Richard Boon / Tvrdi uvez
common.buy 58.46
Theoretical Dimensions of Henry James John Carlos Rowe / Meki uvez
common.buy 37.02
Subhash Chandra Bose Maple Press / Meki uvez
common.buy 14.58
The Soft Rot Bacterium Erwinia Chrysanthemi Bhupendra Singh Kharayat / Meki uvez
common.buy 72.45
International Cooperation to Suppress Terrorism Noemi Gal-Or / Tvrdi uvez
common.buy 62.18
Itinerant Spectator/Itinerant Spectacle P a Skantze / Meki uvez
common.buy 21.53

The book covers the ongoing shift from mass-marketing and micro-marketing to sensory marketing in terms of the increased individualization in the contemporary society. It shows the importance in reaching the individuals' five senses at a deeper level than traditional marketing theories do.

Informacije o knjizi

Puni naziv Sensory Marketing
Jezik Engleski
Uvez Knjiga - Meki uvez
Datum izdanja 2009
Broj stranica 183
EAN 9781349366491
Libristo kod 02966521
Težina 298
Dimenzije 152 x 10 x 12
Poklonite ovu knjigu još danas
To je jednostavno
1 Dodajte knjigu u košaricu i odaberite isporuku kao poklon 2 Zauzvrat ćemo vam poslati kupon 3 Knjiga dolazi na adresu poklonoprimca

Prijava

Prijavite se na svoj račun. Još nemate Libristo račun? Otvorite ga odmah!

 
obvezno
obvezno

Nemate račun? Ostvarite pogodnosti uz Libristo račun!

Sve ćete imati pod kontrolom uz Libristo račun.

Otvoriti Libristo račun