Besplatna dostava Overseas kurirskom službom iznad 59.99 €
Overseas 4.99 Pošta 4.99 DPD 5.99 GLS 3.99 GLS paketomat 3.49 Box Now 4.49

Besplatna dostava putem Box Now paketomata i Overseas kurirske službe iznad 59,99 €!

Review of Marketing Research

Knjiga Review of Marketing Research Naresh K. Malhotra
Libristo kod: 04691029
Nakladnici Taylor & Francis Ltd, siječanj 2008
"The Review of Marketing Research" annual series provides current, state-of-the-art articles by the... Cijeli opis
? points 399 b
158.79
Vanjske zalihe u manjem broju Šaljemo za 13-16 dana

30 dana za povrat kupljenih proizvoda


Moglo bi vas zanimati i


Tadelloser & Wolff Walter Kempowski / Meki uvez
common.buy 11.97
Literacy Coach's Companion, PreK-3 Maryann E. Mraz / Meki uvez
common.buy 37.93

"The Review of Marketing Research" annual series provides current, state-of-the-art articles by the marketing field's leading researchers and academicians. In contrast to other research publications that impose rigid limitations on the length of articles, "RMR" publishes longer chapters that are not only theoretically rigorous but also offer richer detail, including literature reviews, cutting-edge methodologies, empirical studies, emerging trends, international developments, guidelines for implementation, and suggestions for future theory development and testing.

Informacije o knjizi

Puni naziv Review of Marketing Research
Jezik Engleski
Uvez Knjiga - Tvrdi uvez
Datum izdanja 2008
Broj stranica 216
EAN 9780765620927
ISBN 0765620928
Libristo kod 04691029
Težina 548
Dimenzije 174 x 246 x 16
Poklonite ovu knjigu još danas
To je jednostavno
1 Dodajte knjigu u košaricu i odaberite isporuku kao poklon 2 Zauzvrat ćemo vam poslati kupon 3 Knjiga dolazi na adresu poklonoprimca

Prijava

Prijavite se na svoj račun. Još nemate Libristo račun? Otvorite ga odmah!

 
obvezno
obvezno

Nemate račun? Ostvarite pogodnosti uz Libristo račun!

Sve ćete imati pod kontrolom uz Libristo račun.

Otvoriti Libristo račun