Besplatna dostava Overseas kurirskom službom iznad 59.99 €
Overseas 4.99 Pošta 4.99 DPD 5.99 GLS 3.99 GLS paketomat 3.49 Box Now 4.49

Besplatna dostava putem Box Now paketomata i Overseas kurirske službe iznad 59,99 €!

Review of Marketing Research

Knjiga Review of Marketing Research Naresh K Malhotra
Libristo kod: 01353585
Nakladnici Emerald Publishing Limited, lipanj 2013
Edited by Naresh K. Malhotra, this volume of Review of Marketing Research delivers a high powered ra... Cijeli opis
? points 551 b
219.28
Vanjske zalihe u manjem broju Šaljemo za 13-16 dana

30 dana za povrat kupljenih proizvoda

Edited by Naresh K. Malhotra, this volume of Review of Marketing Research delivers a high powered range of articles from leading researchers and universities. The issue provides insights of interest to marketers throughout the discipline. Topics covered include a critical review on consumer experience and experimental marketing, designing and pricing digital content products/ services and nation equity. Authors include senior Chaired professors from such prestigious institutions as Wharton and Columbia. This volume adds to the already formidable body of knowledge built up by this highly respected book series.

Informacije o knjizi

Puni naziv Review of Marketing Research
Jezik Engleski
Uvez Knjiga - Tvrdi uvez
Datum izdanja 2013
Broj stranica 306
EAN 9781781907603
ISBN 1781907609
Libristo kod 01353585
Težina 590
Dimenzije 158 x 235 x 28
Poklonite ovu knjigu još danas
To je jednostavno
1 Dodajte knjigu u košaricu i odaberite isporuku kao poklon 2 Zauzvrat ćemo vam poslati kupon 3 Knjiga dolazi na adresu poklonoprimca

Prijava

Prijavite se na svoj račun. Još nemate Libristo račun? Otvorite ga odmah!

 
obvezno
obvezno

Nemate račun? Ostvarite pogodnosti uz Libristo račun!

Sve ćete imati pod kontrolom uz Libristo račun.

Otvoriti Libristo račun