Besplatna dostava Overseas kurirskom službom iznad 59.99 €
Overseas 4.99 Pošta 4.99 DPD 5.99 GLS 3.99 GLS paketomat 3.49 Box Now 4.49

Besplatna dostava putem Box Now paketomata i Overseas kurirske službe iznad 59,99 €!
Jezik EngleskiEngleski
Knjiga Tvrdi uvez
Knjiga Relationship Marketing Martin Christopher
Libristo kod: 10043603
Nakladnici Taylor & Francis Ltd, studeni 2015
Relationship Marketing: Creating Stakeholder Value extends the analysis of the change in the marketi...
? points 669 b
266.86
Vanjske zalihe Šaljemo za 9-12 dana

30 dana za povrat kupljenih proizvoda


Moglo bi vas zanimati i


Immersive Internet R. Teigland / Meki uvez
common.buy 61.44
Konkurrenz der Paradigmata. Guillaume Plas / Tvrdi uvez
common.buy 40.55

Relationship Marketing: Creating Stakeholder Value extends the analysis of the change in the marketing rationale from a crude concern for increased market share to a strategy aimed at creating long-term profitable relationships with target

Informacije o knjizi

Puni naziv Relationship Marketing
Jezik Engleski
Uvez Knjiga - Tvrdi uvez
Datum izdanja 2015
Broj stranica 264
EAN 9781138136946
ISBN 9781138136946
Libristo kod 10043603
Težina 453
Dimenzije 156 x 234 x 16
Poklonite ovu knjigu još danas
To je jednostavno
1 Dodajte knjigu u košaricu i odaberite isporuku kao poklon 2 Zauzvrat ćemo vam poslati kupon 3 Knjiga dolazi na adresu poklonoprimca

Prijava

Prijavite se na svoj račun. Još nemate Libristo račun? Otvorite ga odmah!

 
obvezno
obvezno

Nemate račun? Ostvarite pogodnosti uz Libristo račun!

Sve ćete imati pod kontrolom uz Libristo račun.

Otvoriti Libristo račun