Besplatna dostava Overseas kurirskom službom iznad 59.99 €
Overseas 4.99 Pošta 4.99 DPD 5.99 GLS 3.99 GLS paketomat 3.49 Box Now 4.49

Besplatna dostava putem Box Now paketomata i Overseas kurirske službe iznad 59,99 €!

Recruiting and Retaining Call Center Employees

Jezik EngleskiEngleski
Knjiga Meki uvez
Knjiga Recruiting and Retaining Call Center Employees Natalie Petouhoff
Libristo kod: 06370314
Nakladnici American Society for Training & Development, siječanj 2006
Call centers are the first touch in the customer pipe-line. Help these people reach their potential... Cijeli opis
? points 113 b PRIPREMAMO PRIPREMAMO
45.21
Očekivani ponovni tisak Termin nepoznat Termin nepoznat

30 dana za povrat kupljenih proizvoda


Moglo bi vas zanimati i


Coming Out Jeffrey Weeks / Meki uvez
common.buy 9.07

Call centers are the first touch in the customer pipe-line. Help these people reach their potential and ensure that they contribute to your bottom-line by improving the training, recruiting, and evaluating your call center employee programs. Use the included case studies to see best practices and manage the ROI of your call center programs.

Informacije o knjizi

Puni naziv Recruiting and Retaining Call Center Employees
Jezik Engleski
Uvez Knjiga - Meki uvez
Datum izdanja 2006
Broj stranica 240
EAN 9781562862947
ISBN 9781562862947
Libristo kod 06370314
Težina 408
Dimenzije 178 x 226 x 15
Poklonite ovu knjigu još danas
To je jednostavno
1 Dodajte knjigu u košaricu i odaberite isporuku kao poklon 2 Zauzvrat ćemo vam poslati kupon 3 Knjiga dolazi na adresu poklonoprimca

Prijava

Prijavite se na svoj račun. Još nemate Libristo račun? Otvorite ga odmah!

 
obvezno
obvezno

Nemate račun? Ostvarite pogodnosti uz Libristo račun!

Sve ćete imati pod kontrolom uz Libristo račun.

Otvoriti Libristo račun