Besplatna dostava Overseas kurirskom službom iznad 59.99 €
Overseas 4.99 Pošta 4.99 DPD 5.99 GLS 3.99 GLS paketomat 3.49 Box Now 4.49

Besplatna dostava putem Box Now paketomata i Overseas kurirske službe iznad 59,99 €!

Measure What Matters to Customers - Using Key Predictive Indicators

Jezik EngleskiEngleski
Knjiga Tvrdi uvez
Knjiga Measure What Matters to Customers - Using Key Predictive Indicators Baker
Libristo kod: 04085750
Nakladnici John Wiley & Sons Inc, listopad 2006
Measure What Matters to Customers reveals how to capitalize on Key Predictive Indicators (KPIs), the... Cijeli opis
? points 206 b
82.02
Vanjske zalihe Šaljemo za 9-12 dana

30 dana za povrat kupljenih proizvoda


Moglo bi vas zanimati i


Measure What Matters to Customers reveals how to capitalize on Key Predictive Indicators (KPIs), the innovative measures that define the success of your enterprise as your customers do. If you want to increase your company's profits by working smarter, this is the book for you.

Informacije o knjizi

Puni naziv Measure What Matters to Customers - Using Key Predictive Indicators
Autor Baker
Jezik Engleski
Uvez Knjiga - Tvrdi uvez
Datum izdanja 2006
Broj stranica 208
EAN 9780471752943
ISBN 0471752940
Libristo kod 04085750
Težina 414
Dimenzije 151 x 242 x 17
Poklonite ovu knjigu još danas
To je jednostavno
1 Dodajte knjigu u košaricu i odaberite isporuku kao poklon 2 Zauzvrat ćemo vam poslati kupon 3 Knjiga dolazi na adresu poklonoprimca

Prijava

Prijavite se na svoj račun. Još nemate Libristo račun? Otvorite ga odmah!

 
obvezno
obvezno

Nemate račun? Ostvarite pogodnosti uz Libristo račun!

Sve ćete imati pod kontrolom uz Libristo račun.

Otvoriti Libristo račun