Besplatna dostava Overseas kurirskom službom iznad 59.99 €
Overseas 4.99 Pošta 4.99 DPD 5.99 GLS 3.99 GLS paketomat 3.49 Box Now 4.49

Besplatna dostava putem Box Now paketomata i Overseas kurirske službe iznad 59,99 €!

Interactive Media: The Semiotics of Embodied Interaction

Jezik EngleskiEngleski
Knjiga Meki uvez
Knjiga Interactive Media: The Semiotics of Embodied Interaction S. O'Neill
Libristo kod: 05260422
Nakladnici Springer London Ltd, listopad 2008
The author discusses the existing theoretical approaches of semiotically informed research in HCI, w... Cijeli opis
? points 154 b
61.28
Vanjske zalihe u manjem broju Šaljemo za 13-16 dana

30 dana za povrat kupljenih proizvoda


Moglo bi vas zanimati i


Boy and the Ocean Max Lucado / Tvrdi uvez
common.buy 16.19
PRIPREMAMO
Powerful Deliberations G. Ritter / Tvrdi uvez
common.buy 172.28
Death Stalks the Yakama Clifford E. Trafzer / Meki uvez
common.buy 29.78
Good Friday Philip Heldrich / Meki uvez
common.buy 6.93

The author discusses the existing theoretical approaches of semiotically informed research in HCI, what is useful and the limitations. He proposes a radical rethink to this approach and offers a different view of interaction from that of most HCI experts.§

Informacije o knjizi

Puni naziv Interactive Media: The Semiotics of Embodied Interaction
Autor S. O'Neill
Jezik Engleski
Uvez Knjiga - Meki uvez
Datum izdanja 2008
Broj stranica 190
EAN 9781848000353
ISBN 1848000359
Libristo kod 05260422
Nakladnici Springer London Ltd
Težina 286
Dimenzije 156 x 233 x 11
Poklonite ovu knjigu još danas
To je jednostavno
1 Dodajte knjigu u košaricu i odaberite isporuku kao poklon 2 Zauzvrat ćemo vam poslati kupon 3 Knjiga dolazi na adresu poklonoprimca

Prijava

Prijavite se na svoj račun. Još nemate Libristo račun? Otvorite ga odmah!

 
obvezno
obvezno

Nemate račun? Ostvarite pogodnosti uz Libristo račun!

Sve ćete imati pod kontrolom uz Libristo račun.

Otvoriti Libristo račun