Besplatna dostava Overseas kurirskom službom iznad 59.99 €
Overseas 4.99 Pošta 4.99 DPD 5.99 GLS 3.99 GLS paketomat 3.49 Box Now 4.49

Besplatna dostava putem Box Now paketomata i Overseas kurirske službe iznad 59,99 €!

Improving Service Level Engineering

Jezik EngleskiEngleski
Knjiga Meki uvez
Knjiga Improving Service Level Engineering Roland Schutze
Libristo kod: 20119644
Nakladnici Springer International Publishing AG, kolovoz 2018
This book examines how fuzzy methods can be employed to manage service levels in business and IT ali... Cijeli opis
? points 273 b
108.66
Vanjske zalihe Šaljemo za 6-8 dana

30 dana za povrat kupljenih proizvoda

This book examines how fuzzy methods can be employed to manage service levels in business and IT alignment. It starts by mapping the dependencies of service level agreements, coming up with gradual and bi-polar concepts to eventually classify the level of coupling by intuitionistic fuzzy sets. The second part presents an approach to analyze the impact of service failures using intuitionistic fuzzy methods (IFSFIA). Lastly, the third part of the book extends the concept towards business and IT-aligned service-level engineering and provides two use cases.

Informacije o knjizi

Puni naziv Improving Service Level Engineering
Jezik Engleski
Uvez Knjiga - Meki uvez
Datum izdanja 2018
Broj stranica 195
EAN 9783319866840
Libristo kod 20119644
Težina 349
Dimenzije 155 x 235 x 13
Poklonite ovu knjigu još danas
To je jednostavno
1 Dodajte knjigu u košaricu i odaberite isporuku kao poklon 2 Zauzvrat ćemo vam poslati kupon 3 Knjiga dolazi na adresu poklonoprimca

Prijava

Prijavite se na svoj račun. Još nemate Libristo račun? Otvorite ga odmah!

 
obvezno
obvezno

Nemate račun? Ostvarite pogodnosti uz Libristo račun!

Sve ćete imati pod kontrolom uz Libristo račun.

Otvoriti Libristo račun