Besplatna dostava Overseas kurirskom službom iznad 59.99 €
Overseas 4.99 Pošta 4.99 DPD 5.99 GLS 3.99 GLS paketomat 3.49 Box Now 4.49

Besplatna dostava putem Box Now paketomata i Overseas kurirske službe iznad 59,99 €!

Harnessing Customers - How to Increase Impulse Shopping in Supermarkets

Jezik EngleskiEngleski
Knjiga Meki uvez
Knjiga Harnessing Customers - How to Increase Impulse Shopping in Supermarkets Zeeshan-Ul-Hassan Usmani
Libristo kod: 07367843
Nakladnici iUniverse, ožujak 2007
"In this work, Zeeshan sets out to study the herding effect in supermarket and retail-store settings... Cijeli opis
? points 25 b
9.85
Vanjske zalihe Šaljemo za 15-20 dana

30 dana za povrat kupljenih proizvoda


Moglo bi vas zanimati i


Identity Theft / Tvrdi uvez
common.buy 35.72
Lucky 73 Aldona Sendzikas / Tvrdi uvez
common.buy 25.35
John Muir Daryl Ashby / Meki uvez
common.buy 22.33
Verdi and the French Aesthetic Andreas Giger / Meki uvez
common.buy 51.01
Beyond Mothering Earth Sherilyn MacGregor / Meki uvez
common.buy 39.44

"In this work, Zeeshan sets out to study the herding effect in supermarket and retail-store settings and the effect of technology to herding. He explores the possibility that an alternative sales model can be used to influence customer impulse purchasing w

Informacije o knjizi

Puni naziv Harnessing Customers - How to Increase Impulse Shopping in Supermarkets
Jezik Engleski
Uvez Knjiga - Meki uvez
Datum izdanja 2007
Broj stranica 76
EAN 9780595438488
ISBN 9780595438488
Libristo kod 07367843
Nakladnici iUniverse
Težina 122
Dimenzije 152 x 229 x 5
Poklonite ovu knjigu još danas
To je jednostavno
1 Dodajte knjigu u košaricu i odaberite isporuku kao poklon 2 Zauzvrat ćemo vam poslati kupon 3 Knjiga dolazi na adresu poklonoprimca

Prijava

Prijavite se na svoj račun. Još nemate Libristo račun? Otvorite ga odmah!

 
obvezno
obvezno

Nemate račun? Ostvarite pogodnosti uz Libristo račun!

Sve ćete imati pod kontrolom uz Libristo račun.

Otvoriti Libristo račun