Besplatna dostava Overseas kurirskom službom iznad 59.99 €
Overseas 4.99 Pošta 4.99 DPD 5.99 GLS 3.99 GLS paketomat 3.49 Box Now 4.49

Besplatna dostava putem Box Now paketomata i Overseas kurirske službe iznad 59,99 €!

Flagship Marketing

Knjiga Flagship Marketing Tony Kent
Libristo kod: 06689142
Nakladnici Taylor & Francis Ltd, studeni 2009
Flagships are the physical apogee of consumerism, places where brand experiences are most defined an... Cijeli opis
? points 669 b
266.86
Vanjske zalihe Šaljemo za 19-25 dana

30 dana za povrat kupljenih proizvoda


Moglo bi vas zanimati i


Modeling and Simulation Bossel / Tvrdi uvez
common.buy 146.19
Newspaper Datelines of the American Revolution, Vol. 1 Armand Francis Lucier / Meki uvez
common.buy 31.77
What is Theatre? John Russell Brown / Meki uvez
common.buy 83.53
Jane and the Whales Andrea Routley / Meki uvez
common.buy 14.01

Flagships are the physical apogee of consumerism, places where brand experiences are most defined and interactions with consumers are highly refined. This book studies the concept of the flagship. It covers issues such as consumerism, areas of consumption and experimental marketing theory and practise.

Informacije o knjizi

Puni naziv Flagship Marketing
Autor Tony Kent
Jezik Engleski
Uvez Knjiga - Tvrdi uvez
Datum izdanja 2009
Broj stranica 240
EAN 9780415436021
ISBN 9780415436021
Libristo kod 06689142
Težina 510
Dimenzije 164 x 241 x 18
Poklonite ovu knjigu još danas
To je jednostavno
1 Dodajte knjigu u košaricu i odaberite isporuku kao poklon 2 Zauzvrat ćemo vam poslati kupon 3 Knjiga dolazi na adresu poklonoprimca

Prijava

Prijavite se na svoj račun. Još nemate Libristo račun? Otvorite ga odmah!

 
obvezno
obvezno

Nemate račun? Ostvarite pogodnosti uz Libristo račun!

Sve ćete imati pod kontrolom uz Libristo račun.

Otvoriti Libristo račun