Besplatna dostava Overseas kurirskom službom iznad 59.99 €
Overseas 4.99 Pošta 4.99 DPD 5.99 GLS 3.99 GLS paketomat 3.49 Box Now 4.49

Besplatna dostava putem Box Now paketomata i Overseas kurirske službe iznad 59,99 €!

Ethics in Personal Selling and Sales Management. A research analysis

Jezik EngleskiEngleski
Knjiga Meki uvez
Knjiga Ethics in Personal Selling and Sales Management. A research analysis Anonym
Libristo kod: 16283765
Nakladnici Grin Publishing, studeni 2016
Research Paper (postgraduate) from the year 2016 in the subject Business economics - Business Ethics... Cijeli opis
? points 95 b
37.83
Vanjske zalihe Šaljemo za 15-20 dana

30 dana za povrat kupljenih proizvoda


Moglo bi vas zanimati i


Armadillos Pauline Lynch / Audio CD
common.buy 12.50
Saffar Koenig in Kumbaja Christian August Vulpius / Meki uvez
common.buy 19.16
WANT OF KINDNESS -LP Joanne Limburg / Tvrdi uvez
common.buy 42.06

Research Paper (postgraduate) from the year 2016 in the subject Business economics - Business Ethics, Corporate Ethics, grade: 1,4, , course: Ethics and Sales Management, language: English, abstract: This paper can be regarded as a research analysis of the Ethics in Personal Selling and Sales Management. It contains the ethical decision making process, the individual factors, and the organizational factors.

Informacije o knjizi

Puni naziv Ethics in Personal Selling and Sales Management. A research analysis
Autor Anonym
Jezik Engleski
Uvez Knjiga - Meki uvez
Datum izdanja 2017
Broj stranica 20
EAN 9783668431225
ISBN 3668431221
Libristo kod 16283765
Nakladnici Grin Publishing
Težina 44
Dimenzije 148 x 210 x 1
Poklonite ovu knjigu još danas
To je jednostavno
1 Dodajte knjigu u košaricu i odaberite isporuku kao poklon 2 Zauzvrat ćemo vam poslati kupon 3 Knjiga dolazi na adresu poklonoprimca

Prijava

Prijavite se na svoj račun. Još nemate Libristo račun? Otvorite ga odmah!

 
obvezno
obvezno

Nemate račun? Ostvarite pogodnosti uz Libristo račun!

Sve ćete imati pod kontrolom uz Libristo račun.

Otvoriti Libristo račun