Besplatna dostava Overseas kurirskom službom iznad 59.99 €
Overseas 4.99 Pošta 4.99 DPD 5.99 GLS 3.99 GLS paketomat 3.49 Box Now 4.49

Besplatna dostava putem Box Now paketomata i Overseas kurirske službe iznad 59,99 €!

Estimating Promotional Effects with Retailer-Level Scanner Data

Jezik EngleskiEngleski
Knjiga Meki uvez
Knjiga Estimating Promotional Effects with Retailer-Level Scanner Data Federal Trade Commission
Libristo kod: 17344577
Nakladnici Createspace Independent Publishing Platform, listopad 2014
Estimating cross-brand promotional effects with aggregate data requires knowledge of the joint distr... Cijeli opis
? points 35 b
13.88
Vanjske zalihe Šaljemo za 15-20 dana

30 dana za povrat kupljenih proizvoda


Moglo bi vas zanimati i


Estimating cross-brand promotional effects with aggregate data requires knowledge of the joint distribution of each brand's promotions. While such information is available in store-level scanner data, it is not included in more aggregated scanner datasets.

Informacije o knjizi

Puni naziv Estimating Promotional Effects with Retailer-Level Scanner Data
Jezik Engleski
Uvez Knjiga - Meki uvez
Datum izdanja 2014
Broj stranica 36
EAN 9781502735249
ISBN 1502735245
Libristo kod 17344577
Težina 109
Dimenzije 216 x 279 x 2
Poklonite ovu knjigu još danas
To je jednostavno
1 Dodajte knjigu u košaricu i odaberite isporuku kao poklon 2 Zauzvrat ćemo vam poslati kupon 3 Knjiga dolazi na adresu poklonoprimca

Prijava

Prijavite se na svoj račun. Još nemate Libristo račun? Otvorite ga odmah!

 
obvezno
obvezno

Nemate račun? Ostvarite pogodnosti uz Libristo račun!

Sve ćete imati pod kontrolom uz Libristo račun.

Otvoriti Libristo račun