Besplatna dostava Overseas kurirskom službom iznad 59.99 €
Overseas 4.99 Pošta 4.99 DPD 5.99 GLS 3.99 GLS paketomat 3.49 Box Now 4.49

Besplatna dostava putem Box Now paketomata i Overseas kurirske službe iznad 59,99 €!

Consumption and Branding Value Networks in New Media Markets: Volume 1

Jezik EngleskiEngleski
Knjiga Meki uvez
Knjiga Consumption and Branding Value Networks in New Media Markets: Volume 1 Zvezdan Vukanovic
Libristo kod: 23928844
Nakladnici INDEPENDENTLY PUBLISHED, siječanj 2019
This volume features contributions from WMEMC 2012, an international media conference held in Thessa... Cijeli opis
? points 76 b
30.18
Vanjske zalihe Šaljemo za 15-20 dana

30 dana za povrat kupljenih proizvoda


Moglo bi vas zanimati i


Mrs. Dalloway Virginia Woolf / Meki uvez
common.buy 17.80

This volume features contributions from WMEMC 2012, an international media conference held in Thessaloniki, Greece. It examines in both descriptive and analytical ways, how new media market consumption is evolving as a subdiscipline of media business. New

Informacije o knjizi

Puni naziv Consumption and Branding Value Networks in New Media Markets: Volume 1
Jezik Engleski
Uvez Knjiga - Meki uvez
Datum izdanja 2019
Broj stranica 436
EAN 9781795360661
ISBN 1795360666
Libristo kod 23928844
Težina 635
Dimenzije 152 x 229 x 25
Poklonite ovu knjigu još danas
To je jednostavno
1 Dodajte knjigu u košaricu i odaberite isporuku kao poklon 2 Zauzvrat ćemo vam poslati kupon 3 Knjiga dolazi na adresu poklonoprimca

Prijava

Prijavite se na svoj račun. Još nemate Libristo račun? Otvorite ga odmah!

 
obvezno
obvezno

Nemate račun? Ostvarite pogodnosti uz Libristo račun!

Sve ćete imati pod kontrolom uz Libristo račun.

Otvoriti Libristo račun