Besplatna dostava Overseas kurirskom službom iznad 59.99 €
Overseas 4.99 Pošta 4.99 DPD 5.99 GLS 3.99 GLS paketomat 3.49 Box Now 4.49

Besplatna dostava putem Box Now paketomata i Overseas kurirske službe iznad 59,99 €!

Complaint Management and Channel Choice

Jezik EngleskiEngleski
Knjiga Meki uvez
Knjiga Complaint Management and Channel Choice Stefan Garding
Libristo kod: 09260113
Nakladnici Springer International Publishing AG, svibanj 2015
This book investigates customer perceptions and expectations of complaint channels. In addition to t... Cijeli opis
? points 154 b
61.44
Vanjske zalihe u manjem broju Šaljemo za 13-16 dana

30 dana za povrat kupljenih proizvoda


Moglo bi vas zanimati i


Taking the Adventure GRACIA FAY ELLWOOD / Meki uvez
common.buy 25.72
Travels of a Wannabe Cowboy William Petersen / Meki uvez
common.buy 20.57
Abilities of Man Spearman / Meki uvez
common.buy 56.90

This book investigates customer perceptions and expectations of complaint channels. In addition to the conventional channels, the adequacy of online social networks as new complaint channel is analyzed. The managerial recommendations to improve customer satisfaction are based on a survey and reveal critical determinants of costumer channel choice and their expectation and perception of each complaint channel.

Informacije o knjizi

Puni naziv Complaint Management and Channel Choice
Jezik Engleski
Uvez Knjiga - Meki uvez
Datum izdanja 2015
Broj stranica 104
EAN 9783319181783
ISBN 3319181785
Libristo kod 09260113
Težina 1942
Dimenzije 155 x 235 x 6
Poklonite ovu knjigu još danas
To je jednostavno
1 Dodajte knjigu u košaricu i odaberite isporuku kao poklon 2 Zauzvrat ćemo vam poslati kupon 3 Knjiga dolazi na adresu poklonoprimca

Prijava

Prijavite se na svoj račun. Još nemate Libristo račun? Otvorite ga odmah!

 
obvezno
obvezno

Nemate račun? Ostvarite pogodnosti uz Libristo račun!

Sve ćete imati pod kontrolom uz Libristo račun.

Otvoriti Libristo račun