Besplatna dostava Overseas kurirskom službom iznad 59.99 €
Overseas 4.99 Pošta 4.99 DPD 5.99 GLS 3.99 GLS paketomat 3.49 Box Now 4.49

Besplatna dostava putem Box Now paketomata i Overseas kurirske službe iznad 59,99 €!
Jezik EngleskiEngleski
Knjiga Meki uvez
Knjiga Brand Choice Randolph J. Trappey
Libristo kod: 02966740
Nakladnici Springer Palgrave Macmillan, studeni 2003
Customers use mental short cuts and they get into ruts when making product and brand choices. Brand... Cijeli opis
? points 304 b
121.04
Vanjske zalihe u manjem broju Šaljemo za 13-16 dana

30 dana za povrat kupljenih proizvoda

Customers use mental short cuts and they get into ruts when making product and brand choices. Brand Choice provides the tools that reveal customers' automatic thoughts and how such thoughts accurately forecast brand choice. Strategic thinking by customers includes their focusing attention and introspectively telling about how, when, where, and why they buy and use brands and products. For learning customers' strategic thinking, this book advocates in situ use of the long interview method.

Informacije o knjizi

Puni naziv Brand Choice
Jezik Engleski
Uvez Knjiga - Meki uvez
Datum izdanja 2004
Broj stranica 258
EAN 9781349523573
Libristo kod 02966740
Težina 349
Dimenzije 140 x 216 x 15
Poklonite ovu knjigu još danas
To je jednostavno
1 Dodajte knjigu u košaricu i odaberite isporuku kao poklon 2 Zauzvrat ćemo vam poslati kupon 3 Knjiga dolazi na adresu poklonoprimca

Prijava

Prijavite se na svoj račun. Još nemate Libristo račun? Otvorite ga odmah!

 
obvezno
obvezno

Nemate račun? Ostvarite pogodnosti uz Libristo račun!

Sve ćete imati pod kontrolom uz Libristo račun.

Otvoriti Libristo račun