Besplatna dostava Overseas kurirskom službom iznad 59.99 €
Overseas 4.99 Pošta 4.99 DPD 5.99 GLS 3.99 GLS paketomat 3.49 Box Now 4.49

Besplatna dostava putem Box Now paketomata i Overseas kurirske službe iznad 59,99 €!

Attribution Modelling in Google Ads and Facebook

Jezik EngleskiEngleski
Knjiga Meki uvez
Knjiga Attribution Modelling in Google Ads and Facebook Himanshu Sharma
Libristo kod: 21238602
Nakladnici Independently Published, siječanj 2019
Attribution modelling is the process of understanding the customer purchasing journey and determinin... Cijeli opis
? points 234 b
93.61
Vanjske zalihe Šaljemo za 15-20 dana

30 dana za povrat kupljenih proizvoda


Moglo bi vas zanimati i


Attribution modelling is the process of understanding the customer purchasing journey and determining the most effective marketing channels/campaigns for investment at a particular point in time.A lot has been said about attribution modelling over the year

Informacije o knjizi

Puni naziv Attribution Modelling in Google Ads and Facebook
Jezik Engleski
Uvez Knjiga - Meki uvez
Datum izdanja 2019
Broj stranica 468
EAN 9781792911392
ISBN 1792911394
Libristo kod 21238602
Težina 1279
Dimenzije 203 x 254 x 31
Poklonite ovu knjigu još danas
To je jednostavno
1 Dodajte knjigu u košaricu i odaberite isporuku kao poklon 2 Zauzvrat ćemo vam poslati kupon 3 Knjiga dolazi na adresu poklonoprimca

Prijava

Prijavite se na svoj račun. Još nemate Libristo račun? Otvorite ga odmah!

 
obvezno
obvezno

Nemate račun? Ostvarite pogodnosti uz Libristo račun!

Sve ćete imati pod kontrolom uz Libristo račun.

Otvoriti Libristo račun